16 Ocak 2018 Salı

Makine Yüksek Mühendisi Ahmet YALVAÇ Enerji Uzmanı – Gazeteci Yazar PARLAMENTERLER KÜLTÜR VE SDANAT DERNEĞİ’NİN, YENİ YILIN İLK TÜRK SANAT MÜZİĞİ KONSERİNE, TÜM SANATSEVERLER DAVETLİDİR."

PARLAMENTERLER KÜLTÜR VE SANAT DERNEĞİ’NİN, YENİ YILIN İLK TÜRK SANAT MÜZİĞİ KONSERİNE
TÜM SANATSEVERLER DAVETLİDİR
Sevgili Okurlar,
Bundan sonrasında, Ankara’’da Cüneyt GÖKÇER Konser Salonu’n da ve İstanbul’da da Konserler olacak.
Kesin tarihler ve yerleri belli olduğundaü
Bu etkinliklerde sizlere duyurulacaktır.
Şimdi bu ilk Konserden başlayarak, bir şeyler söylemek istiyorum.
24 Ocak 2018 Çarşamba günü saat 18’de, TSM Konserini izlemek için geldiğinizde;
Meclis’in Dikmen Kapısından giriş yapmanız gerekiyor.
Elinizde, yukarıda davetiye kartı olsun, ya da olmasın; yanınızda, Nüfus Kâğıdı, ya da Ehliyetin olması gerekiyor.
Bu itibarla görevliler;
Meclis’e konser vesilesi ile geldiğinizden, içeri girmenizde sizlere gerekli kolaylığı göstereceklerdir.
Konser süresi 1,5 saat.
BU KONSERİN;
Hoşça vakit geçirmenize,
Beste, güfte, ya da söz yazarı olarak, Türk Sanat Müziğine katkı koyan, yeni ve eski Milletvekillerini tanımanıza vesile olacağını düşünüyorum.
Milletvekillerinin hayatta olanların kendileri okuyabildiği gibi
Solist arkadaşlarımız tarafından da, icra edilmektedir
Bu Konser vesilesi ile
Aynı zamanda akıp giden zaman içinde;
Bu çatı altında hizmet veren, geçmişte çok değerli insanları ve yaptıklarını hatırlayacak,
Umutlarınız ve heyecanınız tazelenecektir.
Bu itibarla Mclis’in kutsal çatısı altında yapılan bu Konserin, bir sanat şöleni olmasının dışında,
Manevi bir yönü de vardır.
Bu Konser vesilesi ile
Siz Sanatseverlere, Gönül Dostlarına, bir Yazar sıfatıyla da bir şeyler söylemek istiyorum.
Ben Enerji konusunda uzman bir Makine Yüksek Mühendisiyim ve bu konuda Türkiye’nin yaşadığı sorunları çözmeye talibim.
Ama ben çok yönlü bir kişiyim ve her konu da yazıyorum,
Ve bir Türk Sanat Müziği tutkunuyum,
Bu bağlamda Sanatsal faaliyetlere de, bir şekilse destek oluyorum.
Daha önce Makine Mühendisleri Odası’nın ve Parlamenterler Derneği’nin tertiplemiş oldukları 2 Konserin de duyurusunu yaptım ve bu Konserleri de Sitemde yayınladım.
Bu itibarla bu Konserlerde;
Yönetici olarak, Hoca olarak, Solist olarak, ya da Koroda görev alan herkesi,
Ayrıca bu gibi etkinliklere destek olsan herkesi ve Sponsorları da,
Yürekten kutluyorum.
Dolayısıyla bu gibi etkinlikler ve ortaya çıkan mükemmel sonucun;
Meşakkatli, özverili ve titiz bir çalışmanın sonucu olduğunu söylemeliyim.
Daha önceleri gerçekleşen bu 2 Konser vesilesi ile yaptığım yayınlara ve yazdıklarıma bir göz atmanızı öneririm.
Bu Konserler vesilesi ile yaptığım yorumlar, birbirini tamamlayıcı mahiyettedir.
Bu şimdiki etkinlik vesilesi ile yazdıklarımda,
Bunların devamı niteliğindedir.
Parlamenterler Müzik Etkinliklerinde emeği çok olan 2 isim;
Dernek Başkanı Ruşen IŞIN,
Ve Koro Şefi Suat YILDIRIM.
Yıllardan beri bu 2 İsim, çok katkı koymuş.
Suat Hoca, hem çalan, hem söyleyen, hem de Koro Şefi olarak, konuya hakim birisi.
Ruşen IŞIN’da bir müzisyen ve Bestesi olan eski bir Milletvekili
Ruşen Beyin etkisi ve katkısı da tartışılmaz.
Ben bu etkinlikler vesilesi ile 2 önemli Kişiyi ve 2 Gönül Dostunu kazanmış olduğumu düşünüyorum.
Parlamenterler Müzik Derneği’nde görev alan, Koro çalışmalarına katılan, katkı koyan TSM tutkunu Milletvekili Arkadaşları tanımış olmaktan dolayı da, çok mutluyum.
Ankara’da 300’ün üzerinde KORO’nun olduğu söyleniyor.
Örneğin kalite açısından çok güzel bir çalışma ortaya koyabilmek için;
Öncelikle nota bilmek ve notaya uygun söylemek esas…
Bu nedenle bu gibi Sanatsal faaliyetlerin yaygın hale gelmesi;
Müziğe kabiliyetli kişilerin erken teşhisine vesile olacağı gibi
Türkiye’de de Dünya çapında ses sanatçılarının yetişmesine de vesile olacağından,
Ben bu etkinlikleri çok önemsiyorum.
Bu Korolar arasında da yarışmalar tertiplenebilir,
Yılın ses sanatçısı,
Ve yılın Koro Şefi seçilebilir,
Ve Türkiye’nin müzik alanında da, her türlü aletin yapımına kadar uzanan süreçte de
Söz sahibi olmasını dilerim.
Bu gibi konularda da, katkı koymak istiyorum.
Saygılarımla,16 Ocak 2018 - Salı
Makine Yüksek Mühendisi Ahmet YALVAÇ
Enerji Uzmanı – Gazeteci Yazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder